Strona: Punkt Perso / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Punkt Perso

Gdzie znajduje się Punkt Perso i w jakich godzinach jest czynny?

Jestem nowym pracownikiem – co muszę zrobić, aby otrzymać Elektroniczną Kartę Pracownika oraz adres e-mail?

Jak mogę odebrać duplikat Elektronicznej Karty Pracownika?

Współpracuję z PRz na podstawie umowy cywilno-prawnej. Jak mogę utworzyć konto oraz otrzymać adres e-mail?

Zapomniałem hasło – jak zresetować je w Punkcie Perso? (Dotyczy także blokady konta.)

Zgubiłem/zapomniałem kod PIN służący do logowania kartą do komputera. Jak mogę go odzyskać?

Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję