E-learnig i kształcenie zdalne

Przed zgłoszeniem problemu na HelpDesk prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

  • HelpDesk - instrukcje e-Learning PRz 
  • https://usk.prz.edu.pl/uslugi/uslugi-chmurowe-pionier - aby uzyskać dostęp do aplikacji Teams lub Office365, której Teams jest częścią konieczne jest ścisłe postępowanie wg. instrukcji. Inaczej dostajemy komunikaty, które w niczym nie pomagają, np:
    • Ktoś już skonfigurował aplikację Teams dla twojej organizacji
    • Niestety nie możesz zresetować swojego hasła, ponieważ resetowanie haseł nie jest poprawnie skonfigurowane dla Twojej organizacji.
    • Sporo tracisz! Poproś administratora, aby włączył aplikację Microsoft Teams w organizacji stud.prz.edu.pl
  • Reset hasła Office 365/Teams jest możliwy tylko w portalu https://cloud.pionier.net.pl/. Należy zapoznać się ze szczegółową instrukcją tej operacji i występującymi typowymi problemami.
  • Po założeniu konta automatycznie są do niego dopisywane dane jak imię i nazwisko niestety ten proces trwa w Microsoft nawet do 2 dni.

Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.

Należy wybrać Kategorię zgłoszenia: E-learnig i kształcenie zdalne

i jeśli dotyczy ono konkretnej platformy np. Moodle, Teams to należy w temacie napisać o którą platformę chodzi.

Ta strona jest wspólna dla pracowników i studentów, więc ponownie należy wybrać jedną z opcji:


Tutaj kilka odnośników do zewnętrznych poradników Teams:

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję