Najskuteczniejszą formą kontaktu z HelpDesk'iem jest formularz zgłoszeniowy (dostępny w kategoriach Studenci, Pracownicy, Kandydaci, Biblioteka). Jeśli kontakt za pomocą formularza jest niemożliwy, można przesłać zgłoszenie bezpośrednio na adres e-mail. Jednak wybierając ten sposób zgłoszenia problemu należy liczyć się z wydłużonym procesem jego obsługi.
Procedura utworzenia zgłoszenia e-mailowego:
- należy przesłać na podany poniżej adres wiadomość inicjującą zgłoszenie, w tytule wpisując swoje imię i nazwisko;
- w otrzymanej autoodpowiedzi zostaną podane kategorie zgłoszeń. Kierując się podpowiedziami, należy wybrać odpowiednią kategorię i przesłać zgłoszenie na przypisany do niej adres e-mail;
- w zgłoszeniu wysyłanym na adres e-mail wybranej kategorii konieczne jest podanie:
- imienia i nazwiska*;
- swojego adresu e-mail w domenie prz.edu.pl (pracownicy PRz) lub stud.prz.edu.pl (studenci PRz)*;
- możliwie najdokładniejsze opisanie problemu**.
* Zgłoszenia niezwiązane z systemami informatycznymi PRz, zawierające niepełne dane kontaktowe nie będą obsługiwane przez HelpDesk.
** W przypadku zgłoszenia problemu, którego rozwiązanie opisane jest na stronie HelpDesk'u, użytkownik zostanie odesłany do informacji zamieszczonych na stronie.
Adres, na który należy przesłać wiadomość inicjującą zgłoszenie: helpdesk@prz.edu.pl