Strona: Pracownicy / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Pracownicy

Komunikaty - informacje odnośnie systemów/usług

Najczęściej zadawane pytania:


Przed zgłoszeniem problemu na HelpDesk prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Być może rozwiązanie problemu zostało już opisane:

  • Usługi Uczelnianej Sieci Komputerowej (Centrum Zarządzania Rzeszowską Miejską Siecią Komputerową)
    (m. in. poczta elektroniczna; system portalowy – serwisy www, wizytówki www; dostęp do sieci uczelnianej; eduroam; oprogramowanie antywirusowe)
  • Systemy Zarządzania Uczelnią i Obieg Dokumentów (Centrum Informatyzacji)
    (m. in. EOD – Elektroniczny Obieg Dokumentów; HCM – Portal Pracowniczy; konta użytkowników w Active Directory; zagadnienia jakości usług, rozwiązania informatyczne na przyszłość)
  • Systemy Działu Kształcenia (Sekcja Informatyzacji Toku Studiów)
    (m. in. USOSweb – nauczyciele; USOS – dziekanaty; SRS – System Rezerwacji Sal; KRK – Panel efektów kształcenia; Obsada zajęć dydaktycznych; system antyplagiatowy)
  • E-learnig i kształcenie zdalne
    (m. in. platforma Moodle, Teams; w przypadku korzystania z formularza należy w temacie napisać o którą platformę chodzi)
  • Punkt Perso
    (m. in. informacje dla nowych pracowników: adres e-mail, wydawanie EKP – Elektronicznej Karty Pracownika; wydruk nowego hasła do konta; reset kodu PIN do karty)
    Uwaga! Nowi pracownicy, którzy nie posiadają jeszcze dostępu do konta i nie mają możliwości zalogowania się do formularza zgłoszeniowego, mogą uzyskać informacje w Punkcie Perso – dane kontaktowe dostępne po kliknięciu w link Punkt Perso
  • Inne usługi
    (usterki lub awarie sprzętu multimedialnego lub AV; centrala telefoniczna PRz)
    prosimy nie wysyłać zgłoszeń z tej kategorii poprzez poniższy formularz, ale na podane dedykowane adresy (dostępne po kliknięciu w link Inne usługi)

 


Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest po zalogowaniu.

Przy pierwszym logowaniu wymagane jest potwierdzenie rejestracji konta w systemie HelpDesk. Należy postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję