Pracownicy
Komunikaty - informacje odnośnie systemów/usług
Najczęściej zadawane pytania:
-
Problem z logowaniem/dostępem do usług – co robić?
-
Edycja danych dostępnych w wyszukiwarce systemu portalowego PRz – dla pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych
Przed zgłoszeniem problemu na HelpDesk prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Być może rozwiązanie problemu zostało już opisane:
- Usługi Uczelnianej Sieci Komputerowej (Centrum Zarządzania Rzeszowską Miejską Siecią Komputerową)
(m. in. poczta elektroniczna; system portalowy – serwisy www, wizytówki www; dostęp do sieci uczelnianej; eduroam; oprogramowanie antywirusowe) - Systemy Zarządzania Uczelnią i Obieg Dokumentów (Centrum Informatyzacji)
(m. in. EOD – Elektroniczny Obieg Dokumentów; HCM – Portal Pracowniczy; konta użytkowników w Active Directory; zagadnienia jakości usług, rozwiązania informatyczne na przyszłość) - Systemy Działu Kształcenia (Sekcja Informatyzacji Toku Studiów)
(m. in. USOSweb – nauczyciele; USOS – dziekanaty; SRS – System Rezerwacji Sal; KRK – Panel efektów kształcenia; Obsada zajęć dydaktycznych; system antyplagiatowy) - E-learnig i kształcenie zdalne
(m. in. platforma Moodle, Teams; w przypadku korzystania z formularza należy w temacie napisać o którą platformę chodzi) - Punkt Perso
(m. in. informacje dla nowych pracowników: adres e-mail, wydawanie EKP – Elektronicznej Karty Pracownika; wydruk nowego hasła do konta; reset kodu PIN do karty)
Uwaga! Nowi pracownicy, którzy nie posiadają jeszcze dostępu do konta i nie mają możliwości zalogowania się do formularza zgłoszeniowego, mogą uzyskać informacje w Punkcie Perso – dane kontaktowe dostępne po kliknięciu w link Punkt Perso - Inne usługi
(usterki lub awarie sprzętu multimedialnego lub AV; centrala telefoniczna PRz)
prosimy nie wysyłać zgłoszeń z tej kategorii poprzez poniższy formularz, ale na podane dedykowane adresy (dostępne po kliknięciu w link Inne usługi)
Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest po zalogowaniu.
Przy pierwszym logowaniu wymagane jest potwierdzenie rejestracji konta w systemie HelpDesk. Należy postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.