Strona: Inne usługi / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Inne usługi

Zgłaszanie usterki lub awarii sprzętu multimedialnego lub AV

Zgodnie z pismem TB-04/01/2017 z dn. 10.01.2017 r. usterki lub awarie sprzętu multimedialnego lub AV (tj. projektorów, ekranów, tablic interaktywnych, systemów audio itp.) należy zgłaszać:

  • e-mailowo na adres avsystemy@prz.edu.pl
  • lub telefonicznie pod numery:
    • 17 865 1717
    • 17 743 2390
    • kom. 504 402 269

Więcej informacji dotyczących sposobu zgłaszania usterek lub awarii ww. sprzętu znajduje się w piśmie
TB-04/01/2017 z dn. 10.01.2017 r.

 

Centrala telefoniczna PRz

Informacje dotyczące działania centrali telefonicznej znajdują się na stronie centrala.prz.edu.pl.
Tam również znajduje się formularz kontaktowy, dostępny po zalogowaniu.

Matlab

Wszystkie informacje dostępne są na stronie https://matlab.prz.edu.pl/.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.