Strona: Inne usługi / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Inne usługi

Zgłaszanie usterki lub awarii sprzętu multimedialnego lub AV

Zgodnie z pismem TB-04/01/2017 z dn. 10.01.2017 r. usterki lub awarie sprzętu multimedialnego lub AV (tj. projektorów, ekranów, tablic interaktywnych, systemów audio itp.) należy zgłaszać:

  • e-mailowo na adres avsystemy@prz.edu.pl
  • lub telefonicznie pod numery:
    • 17 865 1717
    • 17 743 2390
    • kom. 504 402 269

Więcej informacji dotyczących sposobu zgłaszania usterek lub awarii ww. sprzętu znajduje się w piśmie
TB-04/01/2017 z dn. 10.01.2017 r.

 

Centrala telefoniczna PRz

Informacje dotyczące działania centrali telefonicznej znajdują się na stronie centrala.portal.prz.edu.pl.
Tam również znajduje się formularz kontaktowy, dostępny po zalogowaniu.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję