Strona: Ankieta HelpDesk/dział IT / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Ankieta HelpDesk/dział IT

Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej funkcjonowania HelpDesku i pracy działu IT. 
Ankieta jest anonimowa.

Jestem *

Czy informacje zamieszczone przez działy IT na stronie internetowej Helpdesk'u pomogły Ci w rozwiązaniu problemu? *

Informacji na jaki temat wg Ciebie brakuje na stronie Helpdesk'u? *

Czy w przypadku wystąpienia awarii/niepoprawnego działania usługi zgłaszasz problem do działu IT? *

Czy wolisz kontaktować się z działem IT w inny sposób, niż poprzez formularz ze strony HelpDesk'u (telefonicznie, mailowo)? *

Jak oceniasz termin realizacji Twojego zgłoszenia przez dział IT? *

Czego dotyczyło Twoje zgłoszenie? *

(jeśli nie wysłałeś zgłoszenia, wpisz 0)

Jeśli masz uwagi, sugestie, propozycje – wpisz je poniżej.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję