Strona: Nie mogę się zalogować – co robić? / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Nie mogę się zalogować – co robić?

UWAGA! Podstawowe czynności, które należy wykonać w przypadku problemów z logowaniem.

Odzyskania dostępu do konta poprzez SMS (bez konieczności osobistej wizyty w Punkcie Perso).

Jeśli student nie pamięta hasła, istnieje możliwość zresetowania go na SMSa*:

  1. Należy wejść na stronę stud.prz.edu.pl (otwiera w nowej karcie), zakładka Odzyskanie hasła.
  2. Wypełnić formularz zgodnie z podpowiedziami. Należy czytać komunikaty!
  3. Następnie wejść na usos.prz.edu.pl (otwiera w nowej karcie) lub stud.prz.edu.pl/poczta (otwiera w nowej karcie) i zalogować się hasłem z SMSa.

OPCJONALNE (ALE ZALECANE)

  1. W prawym górnym rogu USOSweb należy kliknąć link zmień hasło
    LUB
    wejść na stronę reset.prz.edu.pl/change.php (otwiera w nowej karcie) i zmienić hasło na własne, zgodnie z podanymi wymaganiami. Należy czytać komunikaty!
  2. Zalogować się na usos.prz.edu.pl (otwiera w nowej karcie) lub stud.prz.edu.pl/poczta (otwiera w nowej karcie) swoim nowym hasłem.
    STUDENT MA OBOWIĄZEK ZAPAMIĘTAĆ SWOJE HASŁO!

* pod warunkiem, że w USOSie wprowadzony jest aktualny numer telefonu. Dane można zaktualizować/uzupełnić udając się osobiście do dziekanatu.

Reset hasła poprzez SMS się nie udał – jak odzyskać dostęp do konta?
(mojego numeru telefonu nie ma w USOSie/jest nieaktualny, SMS z hasłem nie dotarł)?

Wracam na studia po urlopie/skreśleniu z listy studentów – nie mogę się zalogować.

Jestem absolwentem PRz – nie mogę się zalogować.

Zostałem przyjęty na I rok studiów – nie mogę zalogować się do USOSweb/konta pocztowego/eduroam.

Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję