[ Aktualizacja 11-08-2018 20:00 ]
Proces synchronizacji skrzynek pocztowych z danymi odtworzonymi z kopii zapasowej został zakończony. Wszystkie skrzynki pocztowe powinny już być kompletne. Ewentualne problemy należy zgłaszać na adres usk@prz.edu.pl.
[ Aktualizacja 10-08-2018 ]
Z powodu ogromnych rozmiarów skrzynek pocztowych i ich dużej liczby, proces synchronizacji z danymi odtworzonymi z kopii zapasowej przebiega dłużej od pierwotnych założeń. Szacujemy, że proces synchronizacji powinien zakończyć się do niedzieli.
[ Aktualizacja 06-08-2018 ]
Odtwarzanie zawartości skrzynek pocztowych zostało ukończone. Obecnie trwa proces synchronizacji skrzynek z odzyskanymi danymi.
Zawartość poszczególnych skrzynek będzie się pojawiać sukcesywnie, tzn. że niektórzy pracownicy będą mieć dostęp do swoich wiadomości wcześniej niż inni.
Przewidujemy, że cały proces zakończy się w czwartek, 9 sierpnia.
[ Aktualizacja ]
Przywrócone usługi:
- większość usług www, w tym system zamówień, stary system portalowy,
- logowanie za pomocą Centralnej Usługi Uwierzytelniana CAS,
- usługi sieci PIONIER (cloud i box),
- sieć eduroam,
- wysyłanie/obieranie poczty elektronicznej zostało przywrócone,
W dalszym ciągu nie ma dostępu do wiadomości otrzymanych przed awarią - trwa odtwarzanie zawartości skrzynek pocztowych. Zgodnie z wcześniejszą informacją, ze względu na bardzo dużą ilość danych, przywrócenie zawartości poszczególnych skrzynek zajmie ok. 7 dni (szacowany termin: 06.08.2018).
W związku z awarią macierzy dyskowej/klimatyzacji w serwerowni występuje problem z dostępem do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz części usług www (m.in. system zamówień, stary system portalowy).
Trwają prace nad przywróceniem dostępności usług.
Szacowany czas przywrócenia usług:
- wysyłanie/obieranie poczty elektronicznej - w dniu dzisiejszym,
- odtworzenie zawartości skrzynek pocztowych - ok. 7 dni (bardzo duża ilość danych),
- eduroam - w dniu dzisiejszym,
- usługi www - dziś/jutro.