Strona: Oprogramowanie antywirusowe ESET po awarii macierzy / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Oprogramowanie antywirusowe ESET po awarii macierzy

11-06-2018

W związku z koniecznością reinstalacji serwera po awarii macierzy dyskowej, zalecamy ponowną instalację agenta ESET, korzystając z instalatora agenta zamieszczonego na stronie USK.

Na komputerach, na których oprogramowanie antywirusowe było już zainstalowane przed awarią (czyli przed 4 czerwca 2018 r.), i na których licencja została aktywowana, program ESET będzie działał poprawnie. Jednak ze względu na brak komunikacji tych agentów z serwerem, niemożliwe będzie zdiagnozowanie ewentualnych problemów z działaniem oprogramowania.

Uzyskanie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET w przypadku nowych instalacji jest ponownie możliwe – należy korzystać wyłącznie z instalatorów zamieszczonych na stronie USK.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję