[ Aktualizacja 22-06-2017 14:30 ]
W związku z wypuszczoną przez producenta oprogramowania ESET poprawką usuwającą błąd związany z Windows Defender (patrz niżej), w celu uniknięcia problemów z działaniem oprogramowania antywirusowego ESET na komputerach z systemem Windows, prosimy wszystkich użytkowników z niego korzystających o zainstalowanie najnowszej wersji produktów ESET Endpoint Security i ESET Endpoint Antivirus (wersja 6.6.x).
Procedura instalacji:
- najnowsze wersje produktów ESET Endpoint Security i ESET Endpoint Antivirus można pobrać za pośrednictwem linków na stronie Uczelnianej Sieci Komputerowej;
- instalację najnowszej wersji można wykonać na wersji aktualnie zainstalowanej (nie ma potrzeby wcześniejszego odinstalowania programu). Następnie program poinformuje o zalecanym ponownym uruchomieniu komputera (pojawi się żółty wykrzyknik na ikonie ESET na pasku zadań);
- nie ma potrzeby reinstalowania agenta zarządzającego licencją.
Jednocześnie przypominamy użytkownikom, aby do instalacji produktów ESET i agenta zarządzającego licencją używali każdorazowo instalatorów pobranych z linków zamieszczonych na stronie USK, aby mieć pewność aktualności wersji instalowanego oprogramowania oraz jego poprawnego działania.
[ Aktualizacja 30-05-2017 12:30 ]
Przed rozpoczęciem instalacji oprogramowania antywirusowego Eset (Security i Antivirus) należy koniecznie wyłączyć systemowy program antywirusowy – Windows Defender lub Windows Defender Security Center. Inaczej wystąpią znaczne problemy z instalacją/deinstalacją oprogramowania Eset.
Problem został zgłoszony producentowi oprogramowania. Do czasu usunięcia go prosimy stosować się do powyższych zaleceń.
Prawdopodobnie jedna z ostatnich aktualizacji systemu Windows 10 spowodowała, że instalacja oprogramowania Eset Endpoint (w wersji Security i Antivirus) jest niemożliwa. Dostaliśmy informację, że problem został zgłoszony do producenta oprogramowania. Czekamy na powiadomienie o usunięciu go lub sposobie rozwiązania.