Kontakt poprzez e-mail

Najskuteczniejszą formą kontaktu z HelpDesk'iem jest formularz zgłoszeniowy (dostępny w kategoriach Studenci, Pracownicy, Kandydaci, Biblioteka). Jeśli kontakt za pomocą formularza jest niemożliwy, można przesłać zgłoszenie bezpośrednio na adres e-mail. Jednak wybierając ten sposób zgłoszenia problemu należy liczyć się z wydłużonym procesem jego obsługi.

Procedura utworzenia zgłoszenia e-mailowego:

  1. należy przesłać na podany poniżej adres wiadomość inicjującą zgłoszenie, w tytule wpisując swoje imię i nazwisko;
  2. w otrzymanej autoodpowiedzi zostaną podane kategorie zgłoszeń. Kierując się podpowiedziami, należy wybrać odpowiednią kategorię i przesłać zgłoszenie na przypisany do niej adres e-mail;
  3. w zgłoszeniu wysyłanym na adres e-mail wybranej kategorii konieczne jest podanie:
    • imienia i nazwiska*;
    • swojego adresu e-mail w domenie prz.edu.pl (pracownicy PRz) lub stud.prz.edu.pl (studenci PRz)*;
    • możliwie najdokładniejsze opisanie problemu**.

* Zgłoszenia niezwiązane z systemami informatycznymi PRz, zawierające niepełne dane kontaktowe nie będą obsługiwane przez HelpDesk.

** W przypadku zgłoszenia problemu, którego rozwiązanie opisane jest na stronie HelpDesk'u, użytkownik zostanie odesłany do informacji zamieszczonych na stronie.

Adres, na który należy przesłać wiadomość inicjującą zgłoszenie: helpdesk@prz.edu.pl

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję