Strona: Problem z logowaniem/dostępem do usług – co robić? / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Problem z logowaniem/dostępem do usług – co robić?

Przed wysłaniem zgłoszenia: próba samodzielnego określenia zakresu problemów z logowaniem/dostępem.

Nie mogę zalogować się do ŻADNEGO systemu – jak odzyskać dostęp do konta?

Mój problem z zalogowaniem się/dostępem do zawartości dotyczy tylko NIEKTÓRYCH systemów.

Jeśli problem z zalogowaniem/dostępem do zawartości dotyczy tylko konkretnych systemów, prosimy o sprawdzenie wpisów w zakładce Komunikaty (w lewym menu) – być może jest to spowodowane czasową niedostępnością systemu.

W innym przypadku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, wybierając odpowiednią kategorię zgłoszenia (w zależności od systemu, którego dotyczy problem) w celu wysłania powiadomienia do administratora.

W miarę możliwości należy jak najdokładniej opisać problem, np. skopiować wyświetlające się komunikaty, opisać czynności, po których wykonaniu problem występuje, wykonać zrzuty ekranu i dołączyć do zgłoszenia.

Jestem zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej – co mam zrobić, jeśli nie mogę się zalogować?

Konto zostało zablokowane z powodu przejęcia go przez osoby nieuprawnione. Jak odzyskać dostęp do konta?

Czy istnieje możliwość samodzielnej zmiany hasła do konta?

Jeżeli powyższe informacje nie okazały się pomocne prosimy o zgłoszenie problemu za pomocą formularza.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.