[ Aktualizacja ] Dostęp do wszystkich usług Uczelnianej Sieci Komputerowej, a także do usług sieci PIONIER (cloud i box), został przywrócony.
[ Aktualizacja ] Aktywacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET jest ponownie możliwa. Więcej na temat oprogramowania antywirusowego ESET po awarii.
[ Aktualizacja ] Dostęp do większości usług Uczelnianej Sieci Komputerowej został przywrócony. Nadal niemożliwa jest aktywacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET, nie ma także dostępu do usług sieci PIONIER (cloud i box). Trwają prace nad przywróceniem dostępu do ww. usług.
[ Aktualizacja ] Dostęp do większości usług www został przywrócony.
[ Aktualizacja ] Dostęp do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz serwera proxy został przywrócony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług www. (m.in. system zamówień).
[ Aktualizacja ] W związku z awarią macierzy dyskowej występuje problem z dostępem do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz części usług www (m.in. system zamówień, stary system portalowy).
Trwają prace nad przywróceniem dostępności usług. Po usunięciu awarii zostanie zamieszczona odpowiednia informacja.
Problem z dostępem do poczty elektronicznej oraz połączeniem do sieci eduroam.