Strona: Awaria macierzy dyskowej - problem z dostępem do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz części usług www / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Awaria macierzy dyskowej - problem z dostępem do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz części usług www

04-06-2018

[ Aktualizacja ] Dostęp do wszystkich usług Uczelnianej Sieci Komputerowej, a także do usług sieci PIONIER (cloud i box), został przywrócony.


[ Aktualizacja ] Aktywacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET jest ponownie możliwa. Więcej na temat oprogramowania antywirusowego ESET po awarii.


[ Aktualizacja ] Dostęp do większości usług Uczelnianej Sieci Komputerowej został przywrócony. Nadal niemożliwa jest aktywacja licencji oprogramowania antywirusowego ESET, nie ma także dostępu do usług sieci PIONIER (cloud i box). Trwają prace nad przywróceniem dostępu do ww. usług.


[ Aktualizacja ] Dostęp do większości usług www został przywrócony.


[ Aktualizacja ] Dostęp do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz serwera proxy został przywrócony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług www. (m.in. system zamówień).


[ Aktualizacja ] W związku z awarią macierzy dyskowej występuje problem z dostępem do poczty elektronicznej, sieci eduroam oraz części usług www (m.in. system zamówień, stary system portalowy).

Trwają prace nad przywróceniem dostępności usług. Po usunięciu awarii zostanie zamieszczona odpowiednia informacja.


Problem z dostępem do poczty elektronicznej oraz połączeniem do sieci eduroam.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję