Podstrona: Ustawianie danych dla wyszukiwarki pracowników PRz / HelpDesk Politechniki Rzeszowskiej

Ustawianie danych dla wyszukiwarki pracowników PRz

22-05-2017

Od 20 stycznia ustawianie danych dla wyszukiwarki PRz, np. numeru telefonu, pokoju, danych eksperckich możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu do portalu głównego PRz

Edycja numeru pokoju, telefonu, danych eksperckich – dodatkowe informacje oraz instrukcja.

Opis stanowiska pracownika i dane o jednostce organizacyjnej może edytować kierownik jednostki organizacyjnej po zalogowaniu na swoje konto w portalu głównym PRz – więcej informacji w instrukcji.

Błędy w wyszukiwarce – gdzie zgłaszać?

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję